Výběrové řízení na dodávku materiálu

Datum zveřejnění 25 srpna, 2020

  1. Výzva k podání cenové nabídky na dodávku materiálu
    Žádáme Vás o podání cenové nabídky na dodávku vodárenského materiálu pro
    společnost:
    VaK Bruntál a.s., třída Práce 1445/42, 792 01 Bruntál
    IČ: 47675861,
    DIČ: CZ47675861
    Nabídka na dodávku vodárenského materiálu bude rozčleněna do skupin podle
    druhu materiálu, a to takto:
  2. Šoupátka a klapky
  3. Hydranty (nadzemní i podzemní)
  4. Litinové a Pe tvarovky, včetně montážních vložek
  5. Přípojkový program, včetně zemních souprav, uličních poklopů, přípojkových
    šoupat a navrtávacích pasů
  6. Opravné pasy
  7. Zavzdušňovací a odvzdušňovací ventily
  8. Ostatní materiál
    Termín podání : Lhůta pro podání nabídek končí v pátek 11.9.2020 do 12,00 hod
    Otevírání obálek : Otevírání obálek proběhne 11.9.2020 v 13,00 hod. v zasedací
    místnosti sídla zadavatele
    Adresa pro podání: VaK Bruntál a.s., třída Práce 1445/42, 792 01 Bruntál
    Forma podání: Nabídka včetně dokladů bude doručena písemnou formou
    v zalepené obálce opatřené adresou uchazeče a výrazným
    nápisem
    NABÍDKA – NEOTEVÍRAT !
    „Dodávka vodárenského materiálu“
    Požadavky na kvalifikaci dodavatele :
    Doklady pro výběrové řízení budou doloženy v kopiích, vybraný uchazeč doloží
    originály nebo ověřené kopie do 14 dnů po obdržení oznámení výsledku výběrového
    řízení. V případě nedoručení těchto dokladů nebude s uchazečem uzavřena smlouva.
    Dodavatel doloží tyto doklady:
  • Výpis z evidence rejstříku trestů
  • Potvrzení finančního úřadu, že žadatel nemá zachycen splatný daňový
    nedoplatek
  • Výpis z obchodního rejstříku
  • Doklad o odborné způsobilosti k provedení zakázky
  • Živnostenský list
  • Referenční list.
  1. zadávací dokumentace
    Identifikační údaje zadavatele: VaK Bruntál a.s., třída Práce 1445/42, 792 01
    Bruntál
    IČ: 47675861, DIČ: CZ47675861
    Předmět cenové nabídky:
    Dodávka vodárenského materiálu pro shora uvedeného zadavatele pro účely oprav,
    obnovy stávajících vodovodních řadů a výstavbu nových vodovodních řadů.
    Předpokládaný finanční rozsah:
    2,5 mil. Kč ročně bez DPH

Termín realizace : zahájení dodávky materiálu od 1.1.2021, po dobu 3 let
Nabídková cena :
Nabídková cena bude uvedena v české měně.
Cena bude uvedena bez DPH.
V nabídkové ceně budou zahrnuty veškeré náklady, včetně nákladů na dopravu
materiálu do sídla zadavatele a balné.
Nabídková cena bude uvedena formou ceníku s označením jednotlivých položek, jejich
objednací kód, materiálové provedení a rozměry. K tomuto ceníku bude přiložen
rabatový list, v kterém bude uvedena sleva z ceníkových (katalogových) cen materiálu.
Sleva může být různá podle jednotlivých skupin materiálů uvedených v úvodu.
Nabídková cena bude pevná a závazná po dobu 3 let od uzavření smlouvy.
V případě dodávky materiálu ze zahraničí nese dodavatel riziko změny kurzu
české koruny k zahraniční měně a tato skutečnost nemůže být důvodem
k dodatečné změně ceny dodávaného materiálu
Platební podmínky:
Faktura za dodaný materiál bude vystavena po řádném dodání objednaného materiálu
a jeho
převzetí zadavatelem. Součástí faktury bude dodací list. Ve faktuře bude uvedeno
označení
jednotlivých položek, jejich cena za 1 ks a celková cena.
Splatnost faktury bude 30 dnů.
Obsah nabídky :

  • Nabídku zpracujte v jednom originále, v písemné formě v českém jazyce.
  • nabídka nebude obsahovat přepisy a opravy, které by mohly zadavatele uvést
    v omyl.
  • krycí list nabídky bude obsahovat následující údaje: název veřejné zakázky,
    základní identifikační údaje zadavatele a uchazeče, nabídkovou cenu, datum a
    podpis osoby oprávněné za uchazeče jednat. v přílohách nabídky budou
    originály nebo kopie dokladů prokazujících splnění kvalifikačních a profesních
    kritérií uchazečem.
    návrh smlouvy
  • reference z obdobných dodávek vodárenského materiálu
  • zhotovitel dodá doklady o shodě, záruční listy, certifikáty, apod.
    Zadávací podklady :
    Případné další informace budou poskytnuty na základě dotazu uchazeče. Dotazy je
    možné podávat pouze písemně, a to na e-mailové adrese vakbruntal@vakbruntal.cz
    nebo prostřednictvím České pošty na adresu zadavatele.
    Hodnotící kritéria: Jednotlivé nabídky budou hodnoceny podle následujících kritérií:
    80% výše nabídkové ceny
    20% reference
    Zadavatel si vyhrazuje právu uzavřít smlouvu na dodávku jednotlivých skupin materiálů
    s různými uchazeči (např. jiný dodavatel přípojkového materiálu a jiný dodavatel
    hydrantů)
    Neúčast:
    Žádáme oslovené uchazeče, kteří se z kapacitních nebo jiných důvodů neúčastní
    výběrového řízení, aby oznámili tuto skutečnost písemně nebo elektronicky zadavateli
    do 7.9.2020.
    Zrušení nabídek : Zadavatel si vyhrazuje právo odmítnutí všech cenových nabídek.
    S přátelským pozdravem
    Ing. Jaroslav Jouza, v.r.
    ředitel

Příspěvky od Daniel Winkler

Podobné příspěvky

Výběrové řízení – Obnova vodovodu Bruntál, ulice Krnovská (řad Z a T)

Výběrové řízení – Obnova vodovodu Bruntál, ulice Krnovská (řad Z a T)

Stavba :   „Obnova vodovodu Bruntál, ulice Krnovská (řad Z a T)“                                                                                                                                      5.4.2024   Výzva k podání cenové nabídky na realizaci stavby...

číst více